frequently asked questions
הזמנות
במידה ולאחר סיום התשלום באתר, לא קיבלת אישור עם מספר הזמנה לתיבת המייל, כתבי לנו הודעה לכתובת me.she.office@gmail.com ונדאג לשלוח אלייך את אישור ומספר ההזמנה
במידה וברצונך לשנות או לבטל את ההזמנה, אין שום בעיה. את מוזמנת לשלוח לנו מייל עם מס' ההזמנה 14 מיום ההזמנה, ואנו נדאג לאסוף את הבגד מביתך עם שליח.
במידה ותרצי להחליף פריט או מידה, אנו נשלח אלייך את הפריט המבוקש ללא עלות נוספות להחזרה ראשונה. כל החזרה נוספות תהיה בעלות של 25 ש"ח. במידה ותרצי לבטל ולהחזיר את הפריט, תוכלי לקבל קרדיט עבור הסכום המלא לקנייה באתר ללא הגבלת זמן, או זיכוי לאשראי, בניכוי עלות משלוח בסך 30 ש"ח.
במידה ובחרת זיכוי לאשראי, לאחר שהפריט יחזור למחסן, נדאג להודיע לחברת האשראי על זיכוי העסקה בניכוי עלות ההחזרה. זמן הופעת הזיכוי בחשבונך תלוי בחברת האשראי שלך. הממוצע בין כל חברות האשראי עומד על 3 ימי עסקים.
מרגע יציאת המשלוח, הבגדים יגיעו לביתך בין 2-7 ימי עסקים, ו-2-10 ימי עסקים ליישובים מרוחקים, ביהודה ושומרון (ייתכנו עיכובים לאור מצבים ביטחוניים).
אנו דואגים שכל בגד ייצא ממחסנינו באיכות הטובה ביותר, אך במידה ונפלה טעות והבגד הגיע אליכם פגום, אנו נדאג להחלפה ללא עלות או החזר כספי מלא על הפריט!
אמצעי תשלום
לרשותך מספר אפשרויות לבצע רכישה באתר:
- תשלום באמצעות כרטיס אשראי
- תשלום באמצעות BIT
- תשלום באמצעות PAYPAL
לדבר איתנו
על מנת ליצור איתנו קשר, את מוזמנת לפנות אלינו באמצעות המייל me.she.office@gmail.com או הווטסאפ שלנו אנחנו נדאג לחזור אלייך תוך יום עסקים.
איך אפשר להישאר מעודכנת ביציאת קולקציות חדשות?
חשוב לנו לעדכן אותך בכל הפריטים החמים שיוצאים ולשם כך את מוזמנת להירשם לניוזלטר שלנו ואנו נדאג שתקבלי את העדכונים על קולקציות חדשות וההנחות השוות לפני כולן.